El meu primer CosimPlegades

SEWALONG

CA | ES

Aquesta setmana he començat el meu primer cosim plegades amb la bloguera del Diaro de Naii (i la meva primera peça de roba!). No tinc massa clar què en sortirà, però bé, en principi hauria de ser un top ajustat del pit i després amb faldilla ampla per la panxa, que ara ja comença a ser considerable. Si voleu veure com és passeu per la pàgina del Diario de Naii.

De moment estic fent la prova amb una roba cutre, i sembla que no quedarà lleig del tot… però vosaltres mateixos ho podreu jutjar quan ho tingui acabat! A veure si me’n surto!

Deixa un comentari

