De samarreta a pantaló

de samarreta a pantaló

CA | ES

Aprofitant les migdiades dels petits, he fet aquests pantalons. Són bastant senzills de fer! De fet, va ser molt més complicat trobar un patró que m’agradés que no pas cosir-los! jeje

El patró que vaig utilitzar el vaig treure d’aquesta web. Està en francés, però és tant senzill que no cal ni entendre el que hi diu!

La roba la vaig treure d’una samarreta vella del pare. Em va semblar una bona manera de reutilitzar la roba vella que ja no ens posem i, a més, com que no en sé massa encara, em fa por fer malbé tela bona.IMG_2701

L’estrella vermella va ser un afegit meu, utilitzant una tècnica que em va descobrir la Pantigana. És molt senzill de fer, i el resultat és espectacular!

Doncs res, espero que us agradi i que us animeu a cosir-ne uns vosaltres!

Deixa un comentari

